ניקוי עיניים לכלבים

ניקוי עיניים לכלבים

מחפשים מידע בנוגע לניקוי עיניים לכלבים? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה, תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים לפני שתנקו את העיניים לכלב!

 

ניקוי עיניים לכלבים – כל מה שאתם צריכים לדעת!

העיניים הן אחד האיברים הרגישים ביותר בגופו של הכלב. חשוב מאוד שתהיה שמירה על לחות מאוזנת בעיניים שמונעת מחלות עיניים וכמובן גם לשמור על היגיינה וניקיון. רבים מבעלי הכלבים מתמודדים או יתמודדו בעתיד עם הפרשות מאזור העיניים.

 

חלקן עשויות להיות רגילות וחלקן עשויות להיות דלקתיות. ניקוי עיניים תקין וסדיר מונע הצטברות של חיידקים ומחלות וכן משפר את המראה הכללי של כלבכם האהוב.

ניקוי עיניים לכלבים – איך תעשו את זה?

ניקוי עיניים לכלבים דורש מכם עדינות וסבלנות. זאת מכיוון וחלק גדול מהכלבים עלולים לא לשתף פעולה ולהתנגד. חשוב מאוד שלא תוותרו וכן תנקו את העיניים של הכלב שכן הוא קשור גם לאסתטיקה וגם לבריאותו של הכלב.

 

ניקוי סדיר של העיניים מונע הצטברות של הפרשות, כתמי דמעות ובמיוחד בכלבים עם פרווה בהירה. כיום יש כל מיני תכשירים כגון מגבונים מיוחדים וכדומה לניקוי העיניים. המגבונים הללו לצורך הדוגמא מכילים את כל הרכיבים שישמרו על הלחות מאוזנת ועל העיניים נקיות.

ניקוי עיניים לכלבים – בחרו את התכשירים הנכונים! 

בחירת האביזרים והתכשירים הנכונים לניקוי עיניים לכלבים היא קריטית. כיום יש מגוון רחב של אופציות כגון: מגבונים מיוחדים, נוזלים לניקוי העיניים, קרמים ועוד. מומלץ לבדוק טוב את התכשיר או האביזר שאיתו תרצו לנקות את העיניים של כלבכם.

הכלב לא משתף פעולה בניקוי עיניים? דברו איתנו!

הכלב שלכם לא כל כך רוצה שתנקו לו את העיניים? אצלנו במספרת הכלבים ״כלבטוש״ תוכלו להגיע ולקבל מגוון רחב של טיפולים! החל מתספורת לכלב ועד לניקוי אוזניים, גזירת ציפורניים, ניקוי עיניים, ניקוי אזורים אינטימיים, מקלחת לכלב ועוד! גם לכלב שלכם מגיע להיות מטופח 🙂 מחכים לכם!

תוכן עניינים

שתפו בפייסבוק
שתפו בוואטסאפ
שתפו במייל
מְעוּלֶה
מבוסס על 426 ביקורות
דניאל יערי
דניאל יערי
27/11/2021
תודה רבה לעמיר היקר! פעם ראשונה שלנו במספרה ומאוד מהנתי מהשרות, עמיר הסביר לי הסבלנות רבה איך צריך לטפל בטוטו הנסיך, להפתעתי הרבה מאוד, התספורת הייתה מאוד מהירה, ביחס למה שאנחנו רגילים🙌 💓
אודליה שריזד
אודליה שריזד
26/11/2021
אמיר היה מאוד מקצועי וסבלני לברונו שלי! מאוד מומלץ ✨✨✨
מאי פינטו
מאי פינטו
24/11/2021
ספר אלוף מקצועי וקשוב אין ספק שנחזור שוב (:
Tali Rollnik
Tali Rollnik
23/11/2021
זמינות גבוה, התקבלנו בזמן שנקבע, התוצאה לשביעות רצוני, אחזור עם הכלב לטיפול הבא.
Timor Paderker
Timor Paderker
15/11/2021
המקום המדוייק לכלב שלכם הכלבה שלי יצאה משם מושלמת 😍
Natalie Albas
Natalie Albas
12/11/2021
אמיר היה מקצוען עשה עבודה ממש טובה והיה סבלני עם תומאס
Or Shahar
Or Shahar
12/11/2021
נהדר נהדר!!
Ido Hartmann
Ido Hartmann
10/11/2021
ספר מקצועי ושירות אדיב ומתחשב